To ξενοδοχειακό website ως ολοκληρωμένο επικοινωνιακό εργαλείο του σύγχρονου ξενοδόχου πρέπει να παρέχει τις παρακάτω υπηρεσίες:

  • Πλούσιο και αναλυτικό φωτογραφικό υλικό
  • Περιγραφές υπηρεσιών
  • Τιμές
  • Περιγραφή τοποθεσίας (ιδανικά με χάρτη)
  • Booking engine
  • Social Media links
  • Review links
  • Πιθανά review scores
  • Πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία
  • Πακέτα προσφορών
  • Πολυγλωσσικότητα
  • Πολιτική κρατήσεων-ακυρώσεων
  • Πιθανά ειδικά χαρακτηριστικά ( family friendly, pet friendly κ.λ.π. )
  • Τηλέφωνα επικοινωνίας
  • Ώρες check in - check out
  • Πιθανά βοηθητικά εξωτερικά links ( Αεροδρόμια, λιμάνια, καιρός κ.λ.π. )

Σε περίπτωση που υπάρχει δυνατότητα μεγάλου αριθμού κλινών πιθανών να ήταν βοηθητικό ένα internet διαφημιστικό πλάνο με στόχο την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.