Γιατί το facebook αποτελεί internet-ιτκη "σάλτσα..."
Σχεδόν εξ από ανέκαθεν υποστηρίζουμε ότι το facebook αποτελεί "αναγκαίο κακό" για το web, την διαδικτυακή οικονομία και γενικότερα την win-to-win λογική που διέπει το web.
Γιατί το facebook αποτελεί internet-ιτκη "σάλτσα..."
Σχεδόν εξ από ανέκαθεν υποστηρίζουμε ότι το facebook αποτελεί "αναγκαίο κακό" για το web, την διαδικτυακή οικονομία και γενικότερα την win-to-win λογική που διέπει το web.
Μελέτες που έχουν εκπονηθεί σχετικά με την συμπεριφορά των χρηστών στο internet έχουν αποδείξει ότι τα 8 πρώτα δευτερόλεπτα που ο χρήστης επισκέπτεται κάποιο νέο site ή μια landing page, είναι ο κρίσιμος χρόνος μέσα στον οποίο αποφασίζει αν θα διεισδύσει σε εσωτερικές σελίδες ή θα εγκαταλείψει την πλοήγηση του.
Κάθε επένδυση πραγματοποιείται για κάποιο σκοπό. Στην κατασκευή ιστοσελίδας σίγουρα ένας δείκτης επιτυχίας είναι η επιστροφή των αποτελεσμάτων. Υπάρχει όμως ακόμη κάποιο σημαντικό όφελος που πολλοί παραβλέπουν και το όφελος αυτό είναι τα στατιστικά στοιχεία.
Γιατί ειναι απαραίτητη μια μελέτη πριν κάνετε οτιδήποτε στο web:
Στο παγκόσμιο ιστό υπάρχουν πάνω απο χίλια δισεκατομμύρια (1.000.000.000.000) σελίδες (unique URLs) όπως δηλώνει η επίσημη ιστοσελίδα της Google τον Ιούλιο του 2008 (και συνεχώς αυξάνονται γεωμετρικά).
Τα τμήματα marketing των εταιρειών που επιθυμούν να παραμείνουν στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων δεν θα πρέπι να υποτιμούν την αξία των social media και των αναφορών που γίνονται σε αυτά για την επιχείρησή τους.
H google αναμφισβήτητα αποτελεί γίγαντα του διαδικτύου και διακινεί τεράστιο κομμάτι των πληροφοριών του διαδικτύου όμως το internet δεν είναι μόνο η google.
Η βιομηχανία του τουρισμού είναι για την χώρα μας αναμφισβήτητα ο σημαντικότερος μοχλός ανάπτυξης και το μόνον φως στο σκοτεινό τούνελ που διαβαίνουμε.
Για τον λόγο αυτό έχουμε αποκτήσει ως έθνος τεχνογνωσία σε hospitality services αλλά και διακρίσεις σε εξιδανικευμένα τεχνολογικά εργαλεία που συνδέονται άμεσα με τον τουρισμό.
Έχουμε επαναλάβει πολλές φορές την θέση μας για περιορισμένη χρήση adobe flash στις κατασκευές μας για λόγους σωστής πλοήγησης αλλά και SEO. Τα νέα δεδομένα έρχονται να μας δικαιώσουν.
H μανία της πρώτης σελίδας, αποτελεί παγίδα για τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων. Η google "φωνάζει" στους developers για αυτόν τον λόγο να ξεχάσουν τα τρικ και να επικεντρωθούν στο περιεχόμενο (content) των web sites που υποστηρίζουν υποστηρίζοντας ότι το περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς.. (Content is the King).
Αύξηση τζίρου 50% καταγράφηκε στα ηλεκτρονικά καταστήματα κατά την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2015, ενώ οι προσφορές έφταναν μέχρι 70%.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που συγκέντρωσε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A για την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου (1-7 Δεκεμβρίου 2015).
Weiterlesen: Αυξήθηκε κατά 50% ο τζίρος των ηλεκτρονικών καταστημάτων
Εντυπωσιακή αύξηση 75% στην online αγορά ταξιδιωτικών πακέτων καταγράφηκε το εννεάμηνο του 2016, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Travel Plan, του ελληνικού ταξιδιωτικού οργανισμού.
Weiterlesen: Αύξηση 75% στην online αγορά ταξιδιωτικών πακέτων από τους Έλληνες